tirsdag den 28. juni 2016

Min første Mei tei


Før jeg købte min første fastvikle havde jeg købt mig en brugt mei tei fra slynger.dk den de kalder skildpadden men den var alt for stor til sådan en lille baby. faktisk så stor at gry sad ret perfekt i den. Men valgte at sælge den videre da den var godt brugt og det er forholdsvist nemt selv at lave en. 


 Jeg havde købt mig en str. 7 vikle da jeg troede at det var min base men den var lige til den store side. så jeg kortede den op til en lang 3.er og har brugt resterne på panelet på min mei tei.



og såden en yaro la vita gør sig nu ret godt som mei tei og tænker at købe en og lave til en vikletei man skal jo ikke gå ned på bære udstyr.

Skal også have lavet en i toddler størrelse til gry og evt. en unbuhimo.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar