torsdag den 16. juni 2016

Ny vikle - ny binding - Poppins hip carry


Jeg viklede næste aldrig med Gry kun en smule i strækvikle, men med Saga er jeg kommet rigtigt igang og har købt mig 2 fastvikler, indtil videre. Den ene er dog allerede kortet op til en kort vikle og resterne skal bruges til en mei tei. 




Den her fine faverige vikle er en Yaro Elefant spring rainbow og købt hos Tidsel. Den er med hør og skulle gerne være min sommervikle. I går til aftensmaden gav jeg mig i kast med min første hoftebinding - en Poppins hip carry den er både super flot og ret praktisk baby sidder rigtigt godt selvom hun ikke er så stor endnu. Wrap you in love laver nogle rigtigt fine videoer med bindinger og er ret nemme at finde ud af.  lder er link direkte til videoen under bindingens navn.



Næste krea projekt bliver at få Gry´s gaver færdige til hendes fødselsdag i næste uge. 
- tæppe 
- dukke sengetøj 
- dukke mei tei 
- dukke vikle.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar