tirsdag den 28. juni 2016

Skumklodser - D.I.Y


Saga har fået de her super flotte skumklodser i barselsgave. De er så fint lavet med næsten usynlige sting. Da jeg er virkeligt dårlig til at sy i hånden tænkte jeg at det da måtte være en oplagt mulighed for at få det lært. 

Så her kommer der lige en lille D.I.Y




Du skal bruge
- stofrester
- skumklodser
- evt. klokker, raslekasse eller andet.
- nål og tråd
- evt. symaskine

 Jeg havde tilfældigvis en rest af noget rigtigt fint bondegårds stof med firkanter der passer til klodsernes sider. Det er købt hos house of patchwork 


Lav et hul i skummet og put klokken, eller hvad du har funde på, ned i. 




Skær stof i stykker der passer til siderne + sømrum 

 Sy dem sammen ret mod ret,.så man får en kasse men låg 
Vend rundt og sy lågets 3 sider fast i hånden. 


Sådan her ser det ud når jeg forsøger mig med at sy i hånden kønt er det ikke :P 


Men youtube er altid god for en video eller 2 fandt denne her og resultatet blev da noget pænere end mit første forsøg  


God fornøjelse 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar